Veelgestelde vragen

Ik ben niet geselecteerd voor een appartement, maar ik wil nog steeds huren. Wat nu?

Als je een volledig dossier hebt aangeleverd via Mijn Amstel Tower, maar geen optie hebt gekregen, niet getreurd.

We sturen je een e-mail voordat we nieuwe appartementen gaan aanbieden op de website. Ook zetten we je account weer open. Dit betekent dat je je woningvoorkeuren kan wijzigen en eventueel actuelere loonstroken of werkgeversverklaring kan uploaden.

Wanneer gaan de overige appartementen in de verhuur?

We verhuren nu de woningen t/m de 18de verdieping. Op deze woningen kan je reageren. De volgende 32 huurwoningen, op de etages 19, 20, 22 en 23, bieden we eind Juli aan. De appartementen van de 24ste t/m de 30ste etage gaan, volgens de huidige planning, eind september/begin oktober in verhuur.

Let op! Wil je huren in appartementen die we nu nog niet aanbieden op de website? Wacht dan met je stukken uploaden en je inschrijving afronden tot deze woningen in de verhuur gaan!

 

Hoe groot zijn de liften?

Er zijn 2 gewone liften en een verhuislift. De verhuislift is groter en is de meest rechter lift.

De verhuislift is 119 cm breed (de doorgang tussen de liftdeuren is 107 cm breed) en 204 cm diep. De twee normale liften zijn 90 cm breed (doorgang 87 cm) en 204 cm diep.  Alle liften hebben een hoogte van 220 cm.

Hoe maak ik meer kans op toewijzing van een appartement?

We hanteren voor iedereen dezelfde toewijzingsregels.

Wat als ik als zzp’er nog geen jaar inkomen kan laten zien?

Ben je zzp’er? Toon door middel van je bestaande contracten of opdrachten aan wat je inkomen is. Dan kunnen wij deze behandelen. Echter zal iemand met een compleet dossier voorrang hebben op iemand die net is begonnen.

Wat zijn de servicekosten?

De servicekosten bedragen standaard €110,- per maand. Deze kosten is voor elke woning gelijk.

In deze kosten zit de vergoeding voor o.a. de huismeester, schoonmaak, onderhoud en energie voor de algemene ruimten.

Wat zijn de inkomensvoorwaarden om een appartement te kunnen huren?

Je bekijkt het beschikbare aanbod en bekijkt de huurprijzen. In de tabel staat de inkomensvereisten voor de huurappartementen:

HuurAantal huurdersBruto Norminkomen per maand
€700 - €1,00014 keer de huur
€700 - €1,00024,5 keer de huur
Over €1,00013,5 keer de huur
Over €1,00024 keer de huur

Stel: de huur per maand exclusief servicekosten is € 1000,-. Dit betekent dat u en uw partner een gezamenlijk bruto inkomen dienen te hebben van minimaal 4.500,- bruto per maand. Dit bruto gezamenlijke inkomen is exclusief 13e maand en vaste eindejaarsuitkering. Vakantietoeslag reken wij niet mee.

Ik ben in loondienst, wat zijn de inkomensvoorwaarden?

  • Vesteda rekent de volgende inkomsten tot je maandinkomen: bruto salaris exclusief vakantiegeld, bonussen of andere variabele toeslagen.
  • Je arbeidsduur moet voor minimaal 6 maanden gegarandeerd zijn, met een intentie tot continuering.
  • Het bruto salaris moet gebaseerd zijn op de vaste uren die in je arbeidsovereenkomst zijn vastgelegd.
  • De borg bedraagt van minimaal 1 maand huur.

De gevraagde borg kan afwijken naar aanleiding van de aangeleverde documenten. De hoogte daarvan zal voordat je je optie verzilverd (en betaald) aan je worden meegedeeld.

Wat zijn de inkomensvoorwaarden als ik samen wil huren?

Als je met je partner een aantoonbare duurzame huishouding vormt komt u in aanmerking om een appartement samen te huren. Kijk voor meer info op de huurlastencalculator.

Mag ik een woning delen?

Nee, het is helaas niet toegestaan om een woning te delen met iemand waarmee u geen aantoonbare duurzame huishouding voert. De appartementen in Amsteltower zijn met 1 slaapkamer hier niet geschikt voor.

Vraagt Vesteda een waarborgsom?

Ja, bij het sluiten van een huurcontract vraagt Vesteda minimaal 1 maand huur als waarborgsom voor huurders die in loondienst zijn. Voor zelfstandig ondernemers bedraagt de waarborgsom minimaal 3 maanden. De gevraagde waarborgsom kan afwijken naar aanleiding van de aangeleverde documenten.

Wat zijn de contractkosten?

Iedere nieuwe huurder betaalt éénmalig € 113,74 inclusief 21% BTW aan administratie- en contractkosten voor het afsluiten van de huurovereenkomst. Je eerste huurfactuur bevat de verrekening van alle kosten, te weten:

  • Teruggave €300,- reserveringskosten;
  • administratiekosten € 113,74;
  • eerste maand huur;
  • servicekosten eerste maand €110;
  • waarborg van 1 tot 4 maanden afhankelijk van je inkomen.

 

Wat is de minimale huurtermijn?

Je huurt een appartement in Amstel Tower voor minimaal 1 jaar. Daarna loopt de huurovereenkomst door voor onbepaalde tijd.

Wat is de opzegtermijn?

De minimale opzegtermijn is 1 maand. Na 12 maanden kun je met 1 maand opzegtermijn op iedere gewenste dag je huur opzeggen via Mijn Vesteda.

Ik heb nu nog geen werk, maar ik ben aan het solliciteren. Kan ik huren?

Helaas. Je hebt een geldig arbeidscontract en een intentieverklaring van je werkgever nodig. Dus je kan nu nog geen appartement huren.

Waarom zijn de prijzen per m2 voor Amsteltower zo hoog?

Dit heeft te maken met vraag en aanbod in de vrije sector huurwoningmarkt. Op dit moment is er veel vraag naar woningen in Amsterdam en door de crisis weinig nieuw gebouwd. Dit zorgt voor schaarste en dus hogere prijzen.

Ik heb meerdere inkomensbronnen. Wat moet ik aangeven en uploaden?

Verdien je het meeste met ondernemen? Vink dan ZZP/DGA aan en upload de accountantsverklaring en de jaaropgaven.

Ben je flexwerker of heb je verdiensten naast een baan in loondienst? Upload bij salarisstroken je laatste verdiensten van de afgelopen drie maanden. Dat mag ook met salarisstroken.

Ben je zowel in loondienst als ondernemer? Kies dan op het tabblad financieel je werksituatie waar je de meeste inkomsten uitkrijgt en voeg de overige stukken toe bij deze velden.

Wat betaal ik voor energie in Amstel Tower?

Je betaalt ongeveer €95 per maand voor je verwarming en warm water aan Eteck (dit is de vaste leverancier voor Amstel Tower).

Je elektriciteitskosten zijn afhankelijk van het aantal apparaten dat je gebruikt. Voor een 1-persoonshuishouden liggen de elektriciteitskosten op ca. €22,- per maand. Voor een 2-persoonshuishouden op ca. €40,- per maand. Je stroomleverancier kan je wel zelf kiezen.

De genoemde bedragen zijn een indicatie van de energieleverancier. Dit kan per individueel huishouden verschillen.

 

Kan ik zelf al een energieleverancier kiezen?

Je verwarming- en koeling van de woning wordt geregeld door een vaste leverancier: Eteck. Dit gebeurt via een zogenaamde warmte en koude opwek installatie (WKO).

> Lees in deze brochure hoe WKO van Eteck werkt.

Je kan wel een energieleverancier kiezen voor je stroomvoorziening. Er is geen gasaansluiting in Amstel Tower. Koken gebeurt elektrisch.

Mag ik een appartement in Amstel Tower als tweede huis huren?

Ja dat zou kunnen.Wij stellen wel de verplichting in onze huurcontracten dat men zich inschrijft op het gehuurde adres. Dus ook bij de gemeente.

Wanneer worden de appartementen in Amsteltower opgeleverd?

De appartementen zijn direct beschikbaar.

Is er ook een Greenwheels of een autodeelservice bij Amsteltower?

Er zijn verschillende Greenwheels-auto’s rondom Amstel Tower op slechts 2 minuten lopen.

Kan ik een woning huren voor mijn kind?

Nee, we verhuren niet met garantstellingen van derden. De daadwerkelijke betalende huurder moet ook de bewoner zijn.

Ik denk niet dat ik genoeg verdien, maar heb wel spaargeld of beleggingen? Kan ik dit meetellen bij mijn inkomen?

Je mag de volgende zaken bij je bruto maandinkomen optellen:

  • Spaargeld: neem 10% van je spaarsaldo, deel dit door 12 en tel het op bij je brutomaand inkomen.  Of gebruik onze huurlastencalculator.
  • Beleggingen: nee, alleen contante middelen mag je meetelllen.
  • Alimentatie: alleen partneralimentatie mag je optellen  bij je bruto maandinkomen. Kinderalimentatie mag je niet optellen.

Ik kom net uit het buitenland en ga weer in Nederland wonen. Geldt ook de buitenlandse arbeidsovereenkomst om een huurwoning te krijgen?

Vesteda kijkt waar jij de komende tijd, minimaal 6 maanden, gaat werken. Dus:

  • Ga je voor een buitenlands bedrijf in Nederland werken? Dan geldt deze overeenkomst.
  • Stop je met werken voor een buitenlands bedrijf en ga je op zoek naar werk in Nederland? Dan kan je nog niet huren.

Ik ga met mijn eerste baan beginnen en heb niet 3 salarisstroken die ik kan aanleveren. Kan ik huren?

Ja, dat kan. We kijken naar je huidige arbeidsovereenkomst. Die moet tenminste 6 maanden zijn. Wel vragen we je een intentieverklaring aan te leveren. De zogenaamde werkgeversverklaring. Hierin verklaart je werkgever dat hij de intentie heeft je langer in dienst te houden. In Mijn Amsteltower kan je dan bij salaristroken een “dummy”-document uploaden, waarin je aangeeft: nieuwe of eerste baan, nog geen salarisstroken voor handen. Zo kan je toch je inschrijving afronden.

Zijn de uitvalswegen dichtbij?

Yes, je bent in 2 minuten met de auto op de ring-A10 via de Gooische weg. Maar je loopt in 30 seconden het naast gelegen trein, bus- en metrostation Amstelstation in. Nog makkelijker.

Waar kan ik de dichtsbijzijnde supermarkt vinden?

De dichtsbijzijnde supermarkten vind je in de Rivierenbuurt aan de Rijnstraat (5 minuten fietsen): Albert Heijn, Deen Supermarkt en Dirk van den Broek. De Aldi vind je in de Gaaspstraat net ten oosten voor de Rijnstraat.

Kan mijn bezoek de auto parkeren op straat?

Bij de Amsteltower kan uw bezoek betaald parkeren in de Q-Parkparkeergarage van Amsteltower of betaald parkeren op straat. De gemeente verstrekt op dit moment geen parkeervergunningen. > Lees meer

Hebben de huurappartementen in Amsteltower een buitenruimte?

Ja, de appartementen hebben allemaal een ruim balkon variërend van 7 t/m 31 m2 buitenruimte.

Is er een lift aanwezig?

Ja, er is zijn 3 liften en een trappenhuis aanwezig die toegang geven tot de appartementen.

Is er een berging aanwezig?

Elk appartement heeft een berging in het appartement met plaats voor een wasmachine en droger. Daarnaast heeft ieder appartement een berging op de begane grond. Deze berging is voorzien van verlichting door middel van een bewegingssensor. U stalt uw fiets altijd veilig in uw eigen berging.

Kan het appartement ook gemeubileerd opgeleverd worden?

Nee, het appartement wordt niet gemeubileerd of volledig gestoffeerd opgeleverd. Alleen met afgewerkte vloer.

Worden de appartementen met een vloer opgeleverd?

Ja, de woningen worden opgeleverd met pvc-vloer in 3 dessins:

De PVC-vloeren zijn slijtvast en zijn ideaal voor warmtegeleiding van de vloerverwarming.

Hoe worden de woningen in Amsteltower opgeleverd?

Je hoeft alleen de gordijnen op te hangen. De appartementen in Amsteltower zijn namelijk voorzien van:

  • luxe keuken met inbouwapparatuur,
  • complete badkamer,
  • vloerverwarming en vloerbedekking,
  • wit afneembaar behang

> Bekijk hier alle afwerkingsdetails van de woning.

Wanneer kan ik de woning bezichtigen?

Vesteda verhuurt deze woningen online. Vanwege de grote animo zijn er alleen bezichtigingen voor geïnteresseerden die een betaalde optie hebben op een appartement.

Wat zijn de huurprijzen?

De kale huurprijzen van de appartementen variëren van € 980,- tot en met circa €1.300,- per maand. Hou daarnaast rekening met de servicekosten. Deze zijn €110 per maand.

Hoe kan ik betalen?

je kan optie en de eerste factuur betalen met iDeal of door het bedrag over te maken naar Vesteda. De exacte betalingsgegevens sturen we je nadat je akkoord gaat met een optie of het huren van een appartement. De huur gaat altijd via automatische incasso (dit is onderdeel van de huurvoorwaarden).

Wanneer moet ik betalen?

Je betaalt op 3 momenten:

  1. Je optie: als je de door ons aangeboden woning accepteert, kan je je optie verzilveren door deze te betalen. Lees hier meer over de betaalde optie.
  2. De eerste factuur: voorafgaand de sleuteloverdracht ontvang je van ons de eerste factuur bestaande uit: de eerste maand huur inclusief servicekosten, het aantal maanden waarborg en de verrekening van de administratiekosten,
  3. Je maandelijkse huur: dit gaat standaard met automatische incasso. In je huurovereenkomst staat een bepaling waarin je akkoord dient te gaan met de maandelijkse afschrijving van je huur via automatische incasso.

Hoe gaat het tekenen van het huurcontract?

Vesteda maakt gebruik van digitaal ondertekenen via een gecertificeerd en beveiligd online portaal (Signhost). Zodra je een ingangsdatum hebt ingepland voor je huur, gaan wij het huurcontract opmaken. Je ontvangt per e-mail een link naar het contract, dat je met je muis (desktop of laptop) of met je vinger (smartphone of tablet) kan ondertekenen. Daarna tekent Vesteda de overeenkomst. De definitieve versie kan je naar wens opslaan, downloaden of printen.

Als je met z’n tweeën gaat huren ontvang je beide een link om te ondertekenen.

Wanneer krijg ik de waarborgsom of borg terug?

Je krijgt de borg terug wanneer je conform afspraak en zonder huurachterstand de woning oplevert aan Vesteda. Nadat je je huur heeft opgezegd plannen wij een voor- en eindinspectie in. Dit geef je mogelijkheid om de woning conform afspraak aan Vesteda op te leveren.

Mogen mijn ouders garant staan?

Nee, helaas kan dat niet. Vesteda verhuurt alleen aan huurders met eigen inkomen.

Ik wil eerst zelf huren en daarna samenwonen met mijn (nieuwe) partner. Kan dat?

Natuurlijk is je partner welkom en deze mag bij je intrekken. Als je wilt dat je partner ook op het huurcontract vermeld moet worden, vraag dan mede-huurderschap aan. Dit doet je door in te loggen in “Mijn Vesteda’. Dit is je account als je huurder bent bij Vesteda. Hier kan je het juiste formulier downloaden en mailen naar  verhuur@vesteda.com. Vesteda neemt dan je aanvraag in behandeling.

Let op: als je eerst alleen gaat wonen, gelden alleen de inkomensvereisten op basis van jouw inkomen.

Mag ik huren met garantstelling?

Nee, het is niet mogelijk om een woning te huren met een garantstelling in Amsteltower.

Ik ben student, kan ik huren in Amsteltower?

Nee, het is alleen mogelijk om te huren met voldoende inkomen volgens de inkomensnorm. Hierbij rekenen maximaal twee inkomens tot een gemeenschappelijk inkomen. Ook mogen er niet meer dan twee huurders op een adres ingeschreven staan. We accepteren geen garantstellingen door derden geaccepteerd.

Ik ben een zelfstandig ondernemer, wat zijn de inkomensvoorwaarden?

Dan mag je de netto jaarwinst, dus omzet min de kosten, vóór belasting delen door 12 om tot het bruto maandinkomen te komen.

Voor ondernemers geldt standaard een waarborgsom van minimaal drie maanden kale huur. De gevraagde waarborgsom kan afwijken naar aanleiding van de aangeleverde documenten. We vertellen te voor voordat je je optie verzilverd (en betaald) de exacte hoogte van deze borgsom.

Ik ben met pensioen, wat zijn de inkomensvoorwaarden?

Je mag 30% bij het beschikbare maandelijks inkomen, dus het netto inkomen, optellen om tot het bruto maandinkomen te komen. Met andere woorden: je netto AOW en pensioen vermeerderd met 30% is je minimale bruto inkomen.

Ik wil toch niet gaan huren, maar ik heb de optie al betaald, wat nu?

Je hebt maximaal 14 kalenderdagen bedenktijd. Als je je bedenkt binnen deze 14 dagen, laat het ons weten via amsteltower@vesteda.com of via het herroepingsformulier. Wij bevestigen dan per e-mail je annulering en storten binnen 21 dagen je aanbetaling van €300,- terug.  Let op: het recht om de woning te gaan huren  vervalt bij herroeping van de optie.

>Bekijk of download het herroepingsformulier 

Kan ik mijn optie nog veranderen?

Nee, je optie kan je niet veranderen. Als je de door ons aangeboden optie weigert en liever een andere woning wilt, kan je mee met de volgende tranche van 48 appartementen.

Let op: je krijgt geen voorrang op het aanbod van latere woningen, als je je optie weigert.

Hoe lang duurt het om te horen of ik een optie kan krijgen?

Heb je inschrijving volledig voltooid met alle benodigde documenten? Dan ontvang je een e-mail ter bevestiging van je complete inschrijving. Heb je niets gehoord van ons? Dit betekent dat we je geen passende woonruimte kunnen aanbieden.

Op 29 juli wordt je account weer open gezet, zodat je je woningvoorkeuren kan aanpassen en eventueel te documenten kan updaten.

 

Wat is een betaalde optie?

Als je een optie krijgt aangeboden, kan je deze accepteren of weigeren. Als je accepteert vragen wij een aanbetaling van €300,-. Na je betaling heb je:

  • 14 dagen bedenktijd,
  • de mogelijkheid de woningen te bezichtigen en
  • de zekerheid dat de woning aan niemand anders wordt aangeboden.

De aanbetaling moet je wel binnen 5 dagen voldoen nadat wij je de optie per e-mail hebben aangeboden. Deze aanbetaling wordt in mindering gebracht op de eerste factuur die je ontvangt als je gaat huren. Als je je bedenkt binnen 14 dagen en je laat ons dat weten, storten wij de aanbetaling terug.

Kan ik een optie nemen op een woning?

Nee, je kan geen optie nemen. Je krijgt van ons een optie op een woning aangeboden. Dit gebeurt via e-mail, nadat je je inschrijving hebt voltooid inclusief de aanlevering van alle benodigde documenten. Wij gaan vervolgens je gegevens beoordelen. Zijn deze akkoord, dan hopen we dat we jou een optie kunnen aanbieden op jouw favoriete woning.

Wat is digitale verhuur?

Digitale verhuur betekent in het geval van Amsteltower dat de inschrijving, aanleveren documenten, betaling en contractondertekening helemaal online gebeurt. Alleen de bezichtiging voor optanten en de sleuteloverdracht vind ter plekke plaats.

Wat als er meerdere kandidaten geïnteresseerd zijn in dezelfde woning?

  1. We behandelen als eerste de aanvragen waarvan alle vereiste documenten compleet ge-upload en goedgekeurd zijn.
  2. Als blijkt dat verschillende geïnteresseerde kandidaat-huurders gelijktijdig de gegevens voor hetzelfde huisnummer hebben ge-upload dan gaan wij verder met diegene(n) die als eerste het appartement willen huren.
  3. Als de bovenstaande regels niet opgaan, kijken we naar de vroegste inschrijfdatum bij Vesteda.

Ik ben aan het inschrijven, maar ik heb nog niet alle stukken bij de hand, wat nu?

Mis je nog stukken? Maak je inschrijving af voor zover mogelijk. Log uit en log opnieuw weer in als je een nieuw document wilt uploaden ter beoordeling.

Moet ik alle documenten hebben geüpload, voordat jullie het in behandeling nemen?

Ja, we behandelen als eerste de aanvragen waarvan alle vereiste documenten compleet geüpload zijn.

Let op: het heeft geen zin om blanco documenten, dubbele documenten of niet passende documenten te uploaden om je dossier af te ronden. Dan kunnen we je aanvraag niet in behandeling nemen en kom je weer “onder op de stapel”.

Hoe verloopt de toewijzing?

  1. We behandelen als eerste de aanvragen waarvan alle vereiste documenten compleet ge-upload en goedgekeurd zijn.
  2. Als blijkt dat verschillende geïnteresseerde kandidaat-huurders gelijktijdig de gegevens voor hetzelfde huisnummer hebben ge-upload dan gaan wij verder met diegene(n) die als eerste het appartement willen huren.
  3. Als de bovenstaande ook punten van kandidaten ook geheel overéén komen, kijken we naar de vroegste inschrijfdatum bij Vesteda.

 

Hoe schrijf ik me uit?

Als je niet meer geïnteresseerd in Amsteltower bent, kan je je hier uitschrijven. Wij zullen je gegevens verwijderen uit onze systemen. Let op, je schrijft je alleen uit voor Amsteltower, niet voor vesteda.com. Dat kan je via vesteda.com doen.

Ik heb me al ingeschreven bij vesteda.com. Waarom moet ik me apart aanmelden bij Mijn Amsteltower?

Via de website van Vesteda heb je je basisgegevens verstrekt. Wij hebben een aantal van deze gegevens, je naam, adres en woonplaats al overgezet in Mijn Amsteltower. Om je huurwensen en je huurkansen te beoordelen hebben meer gegevens van je nodig. Daarom kan je in Mijn Amsteltower je woningvoorkeuren aangeven, je volledige gegevens en de benodigde documenten uploaden.

Mijn Amsteltower is een beveiligde online omgeving, waar we je gegevens goed bewaren en vertrouwelijk behandelen. Deze omgeving is veiliger dan bijvoorbeeld je documenten verzenden via e-mail of op usb-stick aanleveren. Vesteda mag vanwege de wet Bescherming Persoonsgegevens een beperkt aantal persoonsgegevens overzetten in het systeem van Amsteltower.

Ik heb me al ingeschreven bij vesteda.com. Waarom moet ik me apart aanmelden bij Mijn Amsteltower?

Wij verhuren de appartementen  in Amsteltower digitaal. Dit betekent dat het inschrijven, het aanleveren van gegevens, de betaling en het tekenen van de huurovereenkomst allemaal online wordt afgehandeld. Als je je al hebt ingeschreven via vesteda.com dan hebben wij je basisgegevens. Deze heben wij al voor je over gezet in een aparte beveiligde online omgeving van Mijn Amsteltower.

In deze omgeving kan je gegevens verder aanvullen, je favoriete woningen aangeven, je documenten uploaden en de voortgang van je inschrijving volgen.

 

Hoe schrijf ik me in?

Op de website is het mogelijk om via de pagina inschrijven je te registreren. Je kan ook direct beginnen met een account aan te maken via “mijn amstel tower”.

Waar kan ik mijn auto parkeren bij Amstel Tower?

De appartementen worden zonder parkeerplaats verhuurd. Heb je een auto? Dan heb je de volgende mogelijkheden:

  1. Je kan een abonnement nemen in de openbare Q-Park parkeergarage van Amsteltower. Je kan nu nog geen contact opnemen met Q-Park, want de parkeergarage is nog niet in gebruik.
  2. Je kan van maandag t/m zaterdag maximaal 4 uur betaald parkeren op straat. Op zondag is parkeren vooralsnog gratis.
  3. Je kan naburige parkeergarages opzoeken in bijvoorbeeld Amstel Businesspark.

Parkeervergunningen worden op dit moment door de gemeente niet verstrekt. > Lees meer

Waarom zijn nog niet alle huurwoningen beschikbaar op de website?

De appartementen worden gefaseerd opgeleverd en daarom in 4 tranches te huur aangeboden. Kijk in het woningaanbod op deze website voor de actuele status.

Als woningen grijs zijn gelabeld zonder prijs, zijn deze appartementen nog niet beschikbaar. Groen betekent beschikbaar, oranje betekent een woning onder optie en rood betekent verhuurd.

Wanneer hoor ik of mijn optie verzilverd is?

Heb je niets gehoord van ons? Dit betekent dat we je geen passende woonruimte kunnen aanbieden.

Op 29 juli wordt je account weer open gezet, zodat je je woningvoorkeuren kan aanpassen en eventueel te documenten kan updaten. Tussen 17 en 24 augustus wijzen we weer opties toe op het nieuwe woningaanbod. Zodra je de optie hebt betaald en je de betalingsbevestiging binnen hebt, is je optie verzilverd. Hierna start de 14 dagen bedenktijd.

Wanneer kan ik de woning bezichtigen?

Je kunt de woning van je voorkeur bekijken via foto’s en video’s en zonder bezichtiging huren! Kijk in de woningzoeker bij het appartement van je voorkeur.